Fukkerdefuk en fokkerij

Vorig weekend was echt fantastisch: een heel weekend in het teken van een paper over cognitivistische instructiestrategieën. Inderdaad, zo keek ik ook toen ik de opdracht las. Maar kijk, deadline is deadline en diploma is diploma, dus een mens als ik gaat er dan ook vollédig voor. Met in mijn achterhoofd de troostende gedachte aan het volgende weekend -dit weekend dus-, dat van mij zou zijn. Een hele zaterdagnamiddag -in de voormiddag was er wel nog even les, zomaar een heel weekend voor uzelf, dat is wel heel veel gevraagd- en een héle zondag voor mijzelf. En vanavond is er een klein feestje bij ons in de Studio, met allemaal mensen die ik veel te weinig zie. Dat ging dus allemaal kweenieoewijsdemaxenal zijn.

En dan ben ik godverdomme ziek.

Een leuk filmpje van mijn favoriete dames dan maar, omdat het toch niet allemaal kommer en kwel moet zijn:

2 reacties:

  1. Unknown zei

    Gelukkig ben je weer OK. We hebben je wel gemist, bepaalde aanwezigen vonden het vb. heel vreemd dat er andere mensen dan jij aan de haard zaten te roken ;-)

    F&S are king. Je moet eens hun parodie op dangerous liaisons checken, lachen!  

  2. Xaro zei

    Heb ik uiteráárd al gezien.  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.