Wijvenweek V: ménage


Omdat het maar flauw zou zijn om geen post te schrijven over iets waar ik eigenlijk geen bal over te vertellen heb, doe ik het toch. Maar ik heb geen kinders, geen vent van mijn eigen en heb dus slechts een minimum aan domesticale organisatie nodig. In het geïmproviseerde huishouden dat huis houdt onder het dak van de Studio zorgt iedereen zowat voor zichzelf. En als het zo uitkomt, ook voor de anderen. Geen verwachtingen, no pressure. Hoe chaotisch ieders leven hier ook kan zijn, samenleven in de Studio verloopt als het ware organisch. Alles is van iedereen en iedereen doet van alles. De deur van de Studio staat altijd voor iedereen open, wie hier binnenloopt wordt tijdelijk deel van het ménage. 
Ik loop een beetje soft vandaag, dus sta mij toe mijn huisdieren even te bedanken voor het feit dat ze bestaan en Herr Stiefel een gelukkige verjaardag te wensen.

2 reacties:

  1. Anoniem zei

    ik dank Allah, God en één of andere wijfjesolifant dat jullie en de Studio bestaan. Amen!  

  2. Unknown zei

    Mo zeh mo zeh,

    merci wè! Inderdaad, Allah is groot, en Geert Wilders ook, en niet te vergeten Elizabeth Taylor.  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.