Stinkt als ...

Alweer waanzinnig spannend nieuws uit De Studio: mijn naam (én foto!) staat in een programmaboekje.

Folie à Deux is een toneelstuk dat er gekomen is na een zeer intensieve samenwerking tussen mensen die allemaal even graag zelf een toneelstuk wilden maken en brengen. Ik was er daar eentje van. Denk dus niet dat ik hier met alle eer wil gaan lopen. We hebben het intussen al vier keer gespeeld in moederzaal La Barraca tijdens de Gentse Feesten 2007. En omdat we zoveel positieve reacties hebben gekregen staan we nu in het programmaboekje van 2007-2008 met een herneming. Op 22 februari 2008 spelen we ook in Knokke.
Ik ben daar trots op. Dat mag toch?

En nu ga ik een grote pot soep maken. Zoals het een flink gedomesticeerd wijfje betaamt.

0 reacties:


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.