Een zuchtje van dankbaarheid

Ondanks het feit dat ik 5kg te veel weeg, een beugel draag en nog steeds geen werk heb, vind ik mijn leven toch behoorlijk geweldig. Dit weekend was een aaneenschakeling van verrukkelijkheden: zon, ik met een M. Bradbury en een koffie langs de Graslei, een gigantische gebraden kip, de Elly Maersk (die heb ik dus bezocht! erop enzo! groot!), de Aldi, het strand, mosselen, afwassen met zicht op zee, vuurwerk op en boven de prachtige gevel van De Vooruit onder het genot van een beker cava, geweldig feest IN De Vooruit, een heerlijk gezellig verjaardagsfeestje met wederom cava. En dat ALLEMAAL ook nog eens in het gezelschap van ontzettend fijne mensen! 


Dank u kosmos en dank u, ontzettend fijne mensen. Het was weer mooi. 

4 reacties:

  1. Unknown zei

    Och fraue xaro! Ik heb je blog net in mijn RSS-reader gestoken (now we're talking) en de dankbaarheid en het ge-lovepeaceandharmony gutsen hier van mijn scherm. Zo schoon! Je bent een geweldig mens, ook met beugel en zonder werk en al, en ik ben iedere dag onzelieveneer weer dankbaar dat ik de studio met je mag delen. Ik heb trouwens het mysterie van de gasfilmpjes op Focus ontsluierd! Vanavond meer daarover...

    x  

  2. Xaro zei

    Er ontsnapt mij nog een klein, blijd zuchtje.

    Het grootste mysterie aan dat gasfilmpje vond ik toch dat acteurs met een zeer zwaar Antwerps accent zomaar op Focus mogen. En dan nog reclame maken. Alsof een West-Vlaming ooit iets zou kopen als hij het met Antwerpen moet associĆ«ren...  

  3. Anoniem zei

    Xaro

    5 kilo te veel? Hoe meer Xaro in het universum, hoe beter.

    Ik check zelfs meerdere malen per dag je blog in de hoop dat je iets nieuws hebt gepost. So funny! De remedie voor en tegen alles, op de hielen gezeten door de warme melk met honing ;)

    Xassandrah  

  4. Xaro zei

    Xassandrah,
    alweder anoniempje aan het spelen? Wat fijn om zo'n trouwe lezeres te hebben. Ik leef om jouw dag aangenaam te maken. Tot morgen, dan spelen we ladies who lunch!  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.