GOOO REGI!!!

De kleine enquête voor Phaedra is tot een einde gekomen. Ik dacht dat ons Fedra een voorkeur had voor sportmannen, maar niemand van de stemmers denkt dat Francesco Planckaert kans maakt. Luc De Vos heeft op zichzelf gestemd maar verder gelooft niemand zijn belofte om de hond van Phaedra niet als zwabber te gebruiken. Regi en Frans'tje delen een eerste plaats en aangezien Frans'tje en Wendy binnenkort hun liefde zullen bezegelen met een ring en het gezwam van een hele horde BV's, blijf ik bij mijn eerste gok: Regi. 


Tenzij het Tanja Dexters wordt, natuurlijk. Ik zit nu al op het puntje van mijn stoel. U toch ook?

0 reacties:


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.