Trash TV!!! (2)


Ik ga hier misschien een wijdopen deur in trappen, maar onder de kreet Trash TV Rulezzz! doe ik dat al eens graag. Maandag heb ik een stukje meegepikt van Outback Luke. In geen tijden meer zo gelachen met teevee realitée. Ik had zelfs tranen in mijn ogen. En op tv deden ze mee met mij, maar dan om andere redenen denk ik. Amai amai. Een vrolijke mengelmoes van nederlandse en vlaamse bimbo's moeten in de australische outback de liefde van een stoere (nou ja) ozzie-dude zien te winnen. Door bijvoorbeeld zo veel mogelijk moddervissen in een emmer te smijten. Uiteraard mogen ze daarbij hun aangeboren elegantie geen seconde verliezen. Gelukkig begrijpt Outback Luke geen Nederlands, want als hij wist wat de lieve meisjes elkaar allemaal naar het hoofd slingeren wanneer de stress hen om de acrylnagels slaat, sprong hij gelijk op de eerste kangoeroe die passeerde en hupte ermee naar de horizon. Elk zinnig mens zou dat doen.

De dames worden vantijds begrijpenisvol aangekeken door Lien Van de Kelder, een kloon van Saartje Van den Driesche maar met minder wenkbrauw. Het is al goed dat het Véronique de Cock niet is, maar waar is de tijd dat je de presentatrice kon onderscheiden van de deelneemsters? Al was het dan maar doordat de presentatrice zich toch nog net ietsje beter kon uitdrukken dan de gemiddelde paaldanseres in café Eroswing. Tine Van den Brande, kom terug!!
Mijn lieve huisgenoot denkt dat ik ooit nog eens vergiftigd zal worden door trash tv. Ik vraag me af waarin dat resulteert. Zou ik dan veranderen in een Tiffany, of een Valesca of LaTasha? Van die Tiffany ('Kijk, ik ben een vis aan het eten!') was ik anders wel fan, zonde dat ze er al uit moest. God zij geloofd dat ze deze reeks herbeginnen in november. Allemaal kijken!

0 reacties:


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.