Ouderwets?! Traag?! Moi?!

Omdat ik te gierig ben om zelf een Humo te kopen -binnenkort valt er eindelijk wel dagelijks een krant in onze brievenbus- wacht ik altijd geduldig tot die van mijn ouders beschikbaar is. Twee weken later ben ik nu dus ook helemaal up-to-date, mee, in the know en zo meer. En O JEE, wat lees ik daar nu weer?

'Over 5 jaar zal seks met robots de normaalste zaak van de wereld zijn.', aldus David Levy, 62 jaar en goed in schaken.

En niet alleen seks, nee nee, je programmeert een goed karakter in het ding zodat je er lekker verliefd op kan worden. En dan TROUW je er gewoon mee. Ik werd er een beetje mottig van.
Toegegeven, een tienjarige zal sneller overweg kunnen met het elektronisch cursusmanagementsysteem van d'unief dan ik en ik heb me ook nog nooit aan on-line dating gewaagd wegens te hoogdrempelig voor mij, maar ik heb een blog. Ik heb een iPod. Ik heb drie emailadressen. Ik kan -een beetje- gitaar spelen op het Guitar Hero Playstation-ding van mijn broer. Langzaam bereikt de slak de ark, zegt iemand met een blonde carré me regelmatig. Dan zal het wel waar zijn. Maar deze slak ziet zichzelf toch niet zo snel -en ook niet binnen 20 jaar- een relatie hebben met een gepimpte C-3PO. Ik kan zelfs niet uitleggen waarom ik het zo'n ziek idee vind, maak dat mee.

En toch. De vraag dringt zich aan mij op: ben ik misschien de enige die er zo over denkt? Die mens is 62 en progressiever en breeddenkender dan ik, 26 zijnde. Who's the freak? Him or me?

En verder: vind ik mensen die rubberen wellingtons aandoen om in Knokke rond te wandelen altijd een beetje grappig.

4 reacties:

  1. Anoniem zei

    Zal er ooit een robot komen die zou zeggen tegen jou, "langzaam bereikt de slak de ark?"

    Oewie!! I sta geciteerd op uw blog...

    De blonte carré  

  2. Xaro zei

    If so, dan doe ik hem/haar/het een blonde pruik aan. Coupe carré uiteraard.  

  3. Anoniem zei

    Zouden ze ook robots maken met beugels vraag ik me dan af? Of met kleine defauts waar je je aan kan ergeren? bv een robot die niet doorspoelt als hij naar het toilet is geweest? Of zijn dat dan "bugs"? Ik zou zeker al niet voor een vista-robot gaan maar wachten op de i-love.
    smetbol  

  4. Xaro zei

    Ja, een wereld vol mogelijkheden. Mezelf kennende zou ik best een commodroid 64 in huis halen. Kwestie da'k mee kan...  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.