Ja dus.

Gent Magazine vraagt of we er klaar voor zijn, voor de nieuwe Blaarmeersen. Het zal wel zijn! De Studio ligt namelijk niet alleen dicht bij de betere buurtslager, maar ook vlakbij De Blaarmeersen. En in tegenstelling tot veel mensen haal ik mijn neus daar niet voor op. Misschien heeft het iets met mijn kustelijke afkomst te maken, maar als ik moet kiezen tussen een koer waar maar twee uur zon op schijnt en een domein met gras, zand en water, dan weet ik het wel. Een heel jaar hebben ze gerenoveerd aan de Gentse Plage Tatoeage en ik ben zo blij als een onnozel kind met dat groter strand, die familieglijbaan, het piratenschip en een beachvolleyplein (waar ik gewoon naar ga kijken, uiteraard). Dus laat nu maar komen, die zon! Ow yes, we lurrve Stad Gent!

0 reacties:


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.