Bret Easton Ellis is geweldig

Ik heb een hele week niets gedaan. En dat heb ik in de zon gedaan. Zalig. Twee boeken uitgelezen (Lunar Park! Goed!), BBQ, strand,... hehe. En dan, plots, zat ik in een veel te klein, bedompt lokaal in het UZ voor 4 uur praktijkles. Ugh! Met allemaal mensen die ik niet ken. Eng! EHBO-les hield iets te veel fysiek contact met onbekenden in. Het meisje naast me probeerde dat op te lossen door tijdens de eerste tien minuten vriendjes te worden met mij. Ik had er geen zin in, mijn hoofd begon al te bonzen. Daar kwam nog bij dat onze begeleidster een babyroze bermuda tot over haar knieën droeg. Ouch. Tijdens de stemtraining moest ik samen met 7 onwennige anderen rare muilen trekken om mijn articulatoren op te warmen voor wat komen zou. Wat kwam: een tekst lezen met een kurk tussen je tanden terwijl het kwijl uit je bek loopt omdat je niet kan slikken. Zo leer je kennelijk beter articuleren. 
Nog een goede uitspraakoefening: kloppende koppijn (x3).
Wat denken jullie nu? Iets in de trant van: verwend nest! Een hele week op uw luie reet in de zon liggen en een beetje zagen als ge iets tegen uw goesting moet doen?
Ik geef u gelijk.

2 reacties:

  1. Anoniem zei

    Zoon agtigulaasjie *slurp* tesjt meh eh kujk in je kwijjjjlmuijl *drup* gejamd heb iggg ook nohhh gedaajn.

    Nadat ik ze bijna ingeslikt heb is het nooit meer goed gekomen met mijn luie uitspraak. En ik had geen beugelbekkie als excuus. Wel een godvers lelijk vogelbekkie. *twiet*twiet*  

  2. Xaro zei

    Ge moet uw eigen smoeltje zo niet bashen. Het lag trouwens niet (alleen) aan die beugel, hoor.  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.