Viert moeder! Al twee weken proberen ze mij wijs te maken wat mijn mama 'verdient'. Het komt mij de strot uit. Zorg dat je mama mooi kan zijn met het Babyliss-haartooigerief. Na al het harde werk om voor manlief en de kindjes te zorgen, verdient mijn mama wel eens een Senseo-moment. Zeg! Zijn we plots teruggeflitst naar de jaren '50? 

Ons ma zit al 5 dagen in Berlijn en heeft er de tijd van haar leven. Mijn mama verdient een Piper-Heidsieck moment in haar eigen Berlijnse pied-à-terre. Waar ligt dat Euromillions-formulier?

5 reacties:

  1. Anoniem zei

    Jaagt u zo eens niet op! Uw moeder verdient dat niet.  

  2. Anoniem zei

    We zullen samenleggen voor die pied-à-terre, dan gaan we er ook af en toe samen logeren. Ik zorg dan voor gepast vervoer om de afstand naar daar in een uur of 6 af te kunnen haspelen en jij zorgt voor het goede humeur ;o)

    Hmmmm, Berlijn, wat zou ik daar graag wonen...  

  3. Xaro zei

    Fijn! Mijn portemonnaie kan zich nog net een schaapstal in Amstetten of Möllmicke veroorloven. Pas jij de rest bij? Ik beloof dat ik altijd zo goed gezind zal zijn dat het net niet irritant wordt.  

  4. Anoniem zei

    Dik in orde! Gelieve wel nog wat geduld te koesteren. Ik moet eerst nog een huis bouwen in Temse en dan sparen voor een Lotus Elise SC. Daarna zijn we weg.

    Ik hoop een en ander tegen 2020 rond te krijgen. Zullen we gauw een datum prikken in dat jaar om een dagje appartementjes te gaan shoppen in Berlijn?  

  5. Anoniem zei

    Morgen ook eindelijk nog eens naar Berlijn: jiha! Zalige stad. moet je ook eens naartoe he, ik wil je zeker begeleiden
    Eva  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.