nou vraag ik u af


Als uw gat er zo uit ziet, is dat heel erg. Dan ga je naar de apotheek en spendeer je een half maandloon aan lotions tegen cellulitis. Want sinaasappelhuid, daar moet je je voor schamen. Al die oneffenheden, daar kan toch niemand mee leven? Het kan nooit smooth genoeg zijn.

En wat is dit, mensen? Een versteende pad? Mais non! Sierfruit. Pompoenen. Dat is mooi, decoratief en helemaal niet creepy. Mensen kweken dit en vragen daar geld voor, zodat andere mensen dat aan hun voordeur kunnen leggen in oktober. 

5 reacties:

  1. Anoniem zei

    Ge moogt u anders met uw billen bloot eind oktober aan mijn voordeur komen zetten, hoor, als dat uw eigenwaarde zou opkrikken.  

  2. Anoniem zei

    Oranje billen en een groen gat? Awkward, to say the least...  

  3. Anoniem zei

    hum?  

  4. Xaro zei

    Never mind.  

  5. Anoniem zei

    Ja ik heb een sinaasappelhuid en ja ik heb ook nog een soortgenoot van de pompoen op mijn schraal pedakot gehad als decoratief element. Ben ik normaal?  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.