mensen maken mij blij

Een hele week stilte. Maar niemand die mij dat kwalijk zal nemen, want deze blog wordt door niemand gelezen. En dat zijn niet mijn woorden maar die van iemand die het kan weten. 
Dit is zo één van die periodes waarin mijn lijf niet zo blij is met mij. Ik zou best iets willen schrijven over de voorbije week, feesten enzo, maar wat valt daar nog over te zeggen? Alles staat al op Gentblogt. Persoonlijke ervaringen? Iets te veel drank, gesprekken die helemaal nergens op slaan, fout bioritme en een halve zonneslag. Jup, de nieuwe Blaarmeersen zijn cool. Mijn lijf heeft er genoeg van, de 17-jarige in mij nog niet. Nog 1 keer zoveel mogelijk mensen proberen tegen te komen om ze dan na 10 minuten weer kwijt te raken ergens tussen de Korenmarkt, het spitburgerkraam, het Baudelo en de Vlasmarkt.
Ik vond mezelf even heel erg visionair toen ik voorspelde dat GSM-netwerken binnen een paar jaar ook tijdens de Gentse Feesten lam zullen liggen, net als op oudjaarsnacht. Blijkt dat dat nu al zo is. Nee, dan is één van mijn onbestaande lezers veel visionairder: beweren dat de Atlantische Oceaan een zoetwateroceaan is. Dat komt er vast ook écht aan, als de poolkappen helemaal gesmolten zijn.

8 reacties:

  1. Anoniem zei

    Die enen die het zogenaamd kan weten, die weet geen bal. Er gaat omzeggens geen dag voorbij of ik ga kurieus en vol verwachting neuzen op uw blog. Als er dan niks bijgekomen is, ben ik altijd wat teleurgesteld. Zie ik een nieuw item - Aha!- , dan beleef ik het genoegen om jouw schrijfsels met veel plezier te lezen.
    Er zijn slechter dingen dan bijdragen tot de kleine geneugtes des levens! Kankeren bijvoorbeeld.
    Doe voort, wij lezen je graag.

    Conchitta  

  2. Anoniem zei

    amai, wat een lofzang,
    Xaro heb je dien zijn rug schietschijf in de blaarmeers ingesmeerd misschien?
    Trouwens door al die gsm stralen wordt het poolijs opgewarmd zodat het water zoet wordt in de atlantische oceaan en er kwallen richting blaarmeers drijven!
    Xaro for ever, we love you  

  3. Unknown zei

    laat het voor eens en altijd duidelijk zijn: xaro is de max. Dat ontploft spitburgerkraam verandert daar niets aan.  

  4. Anoniem zei

    Ja! er zijn zekerheden: de Gentse Feesten zijn altijs 't zelfde, alleen is spitburger hét woord van deze editie.
    En Karo is coooool en wordt wel degelijk gelezen en naar waarde geschat. Meer blogs posten, méér MEER!  

  5. Anoniem zei

    En dan vergeet ge nog uw onbestaande lezers die denken dat wij binnenkort gaan evolueren in slurfmensen.  

  6. Xaro zei

    Ja, juist! Met vier tenen!

    Kijk, toch 5 lezers. Meer moet dat niet zijn. Het mag natuurlijk wel.  

  7. Anoniem zei

    En ik ben zes.
    Ook zeer trouw bezoeker,
    ook erg enthousiast (maar nu even wat minder met dat idiote warme weer).

    Love * peace * harmony * zen...
    BUT TOO FUCKING HOT WEATHER DAMMIT!  

  8. Anoniem zei

    Bedankt voor de interessante informatie  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.