Urlaub

Vorige week kreeg ik twee visies op mijn uiterlijk te horen en te zien. 1 keer van een blinde mens en 1 keer van zo'n uitvergrotende spiegel. De blinde mens, die Steve heet, zei: 'Volgens mij ben jij niet zo groot, niet echt klein en heb je bruin golvend haar. En ik denk dat je geen bril draagt.' Dat is behoorlijk goed geraden, voor een blinde. Steve kan nog maar weinig verkeerd doen. De spiegel was minder goed voor mijn zelfvertrouwen. Die zei: 'Volgens mij heb jij rechts meer sproeten dan links. En wenkbrauwen zijn toch maar rare dingen.' En dat is waar. Maar ga eens ver van de spiegel staan en beeld jezelf in zònder wenkbrauwen. Nog vreemder.  Boeiende dagen in De Studio. 

Morgen vertrek ik met mijn wenkbrauwen en met Annelies naar het Zwarte Woud. Weeral weg, ja. Die werkzoekenden, tsss. Maar we houden het sober. Toen ik tien was zou ik nooit geloofd hebben dat ik later minstens zo graag in een tent zou slapen als in een all-in hotel. Maar kijk, zo ver is het toch gekomen.

4 reacties:

  1. Unknown zei

    Een optie is om ze Esterellagewijs af te scheren en vanaf nu te tekenen zoals jij ze wil.

    Getekende wenkbrauwen voor iedereen, jaaa!!! Eddie Izzard heeft ze ook, het wordt een trend.  

  2. Xaro zei

    Ik dàcht al dat ik hem herkende!  

  3. Anoniem zei

    En hoe is het geweest? Ik bedoel in 't Zwet Bos (en niet uw wenkbrauwen).  

  4. Xaro zei

    Schwartzwaldklinik ooit gezien?
    Zo, maar dan toffer. Omdat wij er waren.  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.