Anyone seen my credibility?

Ik zat dit weekend nog met grote stelligheid te verkondigen dat ik totààl niet beïnvloed word door reclame. Mij zullen ze niet hebben, ha neen! Ik ben toch geen dwaze koe, zekerst? Toevallig zat ik zaterdagavond ook met La Bohème (dat één nummer, weet wel) in mijn kop. Zie ik vandaag toch wel niet dat dat liedje in één of andere bijna-onherkenbare-synthesizerversie-met-'polar light'-effectje gebruikt wordt voor de meest mongoloïde kutreclamespot ever made?! 
Ik ben diep teleurgesteld in mijn hersens, ik weet nog niet hoe ze dat goed kunnen maken.


7 reacties:

  1. Anoniem zei

    Glad you came to your senses...

    Oops, neen, sorry, had ik niet moeten zeggen.  

  2. Xaro zei

    Maar oops, dat deed je toch.  

  3. Anoniem zei

    Xaro,
    Dat is allemaal zo erg nog niet. Ik ben nu Kate Bush haar 'Hounds of love' aan het herontdekken. Heel mooi, heel Xaro, het geeft een beetje energie om aan een volgende 'lof der Zotheid' te beginnen werken en dus ook om een beetje te genezen.
    Kan je niet es iets over Kate Bush schrijven? Of zou dit op niet genoeg Blogaanhang kunnen rekenen?

    Groetjes liesje uit XL.  

  4. Anoniem zei

    Kate Bush?! WTF?

    En als er nu genoeg blogaanhang is om _tegen_ Kreet Bush postings te zijn? Weg met Kate Flush!! :-)

    Must be a female thang, waar de black man in me niet tegen kan.  

  5. Anoniem zei

    Kate flush, dat is een mooie Blogtitel. Hilarisch. Inderdaad, dat is een female thing. En dan nog, er zijn veel vrouwen die moeite hebben met kreet flush. Ikzelf ook, toen ik nog kindje was. Ik begreep niet waarom die in wit gewaad doorheen de wolken fladderde en muizenkreetjes uitstootte. Het zag er allemaal heel erg uit voor Kate. Ik wist toen niet goed of ik haar irritant vond of of ik haar bewonderde voor haar dartelend voortbewegen op blote voeten in de wei. Nu ik tot de jaren van nostalgie gekomen ben, vind ik haar goed. Ook wel omdat ik sindsdien al veel met kutje flush gelachen heb met andere kutjes.

    Vandaag ben ik dus overtuigd kutje flush fan. Tijdens een volgende repetitie wil ik haar zeker nog es imiteren voor je.

    xliesje  

  6. Xaro zei

    En zo hebben we meteen een Flush Kreet Bush-post, zij het dan in de comments. Laat de posse het bij zijn poepmuziek en fucking funk houden, de ladies durven vantijds Sekreet Flush al eens in de iPod steken.  

  7. Anoniem zei

    Kate rules! Toen wij nog broekies waren van 22 had zij reeds drie platen gemaakt. De allerbeste ooit is nog steeds haar plaat Never For Ever (op 22 jaar!) die obscure geluiden en seksuele fantasieën naar buiten bracht waar wij slechts zwetend van wakker worden, om ze de volgende dag snel weg te lachen. Die plaat en dan vooral de nummers Infant kiss en Breathing hebben me toen ik 20 was trouwens zo overweldigd dat ik de hoes boven mijn bed heb gehangen en de plaat op de speler bleef liggen.
    Drama en theater in perfecte balans!
    het hyperkinetische spechtje  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.