Ze komt. Eventjes.

Jah! Het is daar! It's alive! En wakker! Maar het zit in de blok. En het moet werken. En stage lopen. Dat is veel voor Xaro. Multitasken gaat meestal wel, maar niet als ik voor alles echt wel mijn hoofd nodig heb, mijn concentratievermogen, en mijn agenda. Ik moet dat nog leren, volwassen zijn.

Maar omdat het hier anders zo dood is, heb ik besloten aan outsourcing te doen. Huisdier Stiefel (klik ook hier) en de blonde carré hebben de koppen bijeengestoken en zullen zeer binnenkort de Studio wat opleuken. Ik kan maar hopen dat ze het niet té geweldig doen, anders word ik hier binnenkort nog uitgejouwd. Want Be Back, I Will!
En deze krijgen jullie nog cadeau. Ik vind hem grappig.

2 reacties:

  1. Anoniem zei

    Kerdzieje. Een tijdje mijn feedreader niet in de gaten gehouden, dus ben ik te laat voor je post.

    Maar weet.. o jee, ik ben een Xaro fan, van de eerste minuut.

    Wees didactisch de volgende weken...  

  2. Xaro zei

    Soms ben jij zo lief. Merci.
    Ik ben vandaag nog maar twee uur didactisch en pedagogisch verantwoord geweest en ik heb al een dafalgan achter mijn kiezen moeten slaan. Looks like I'm made for the job...  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.