Nu Xaro de fakkel tijdelijk heeft doorgegeven, wil ik uit respect toch even wat trash brengen. Deze keer niet over het medium teevee, hoewel ik echt uitkijk naar Phaedra’s queeste naar een man, vanaf maandag op de buis. Oh opwinding, vaarwel nachtrust!

De geschreven media. Magazines zijn er iedere week en zijn telkens ongeveer even dik. Da’s op zich al vreemd, want niet altijd is het glamournieuws even spannend. Volgens mij zijn er evergreens, die ten gepaste tijde als joker worden ingezet om de bladen te vullen.
Gesprekken op redacties: “ja, we hebben hier nog een halve lege pagina. Snel, iets over een celeb” Ofzo.

Ik heb er zelfs een lijstje van gemaakt voor jullie. De lijst is lang, maar die evergreens zijn dan ook een nooit ophoudende carrousel.

- Huwelijk Madonna onder zware druk
- Björk valt fotograaf aan op vliegveld
- J.Lo zwanger van tweeling?
- Nicole Kidman zwanger?
- Heidi Klum zwanger!
- Paris Hilton naar de gevangenis
- Jennifer Aniston zwaar gekwetst
- Kim Kay herstelt van zware ziekte
- Brangelina adopteren een weeskindje
- Brangelina gesplit?
- Nicolas Pfaff: “ik bedrieg Debby niet”
- Nicolas Pfaff: “ik ben geen homo”
- Freddi di Bono en Evi nog steeds stapel op elkaar
- Belle Perez: “Ik heb Spaans bloed in de aderen”
- Pete Doherty aan het afkicken
- Kate Moss aan de drugs
- Kate Moss maakt comeback
- Elton John geeft een feestje
- Posh verandert van kapsel
- Posh schrikwekkend mager
- Beckham bedriegt Posh
- Prins Laurent rijdt te snel
- Mathilde is zwanger
- Britney is de teugels kwijt
- Naomi is agressief en heeft losse handjes
- Naomi werpt met haar gsm
- Clément zoon van Laurent?
- Angelina bezoekt weeshuis
- Brigitta Callens vindt spirituele zelf
- Ann Van Elsen doctoreert in reputatiemanagement
- Lady Di vermoord?
- Butler Lady Di komt met bekentenissen voor de dag
- Prins Harry choqueert
- Prins Harry zakt zwaar door
- Prins Harry en Chelsey uit elkaar
- Prins Harry en Chelsey weer bijeen
- (twee bovenstaande items zijn ook van toepassing op Jude Law en Sienna Miller)
- Betty wil in de politiek
- Véronique De Cack: “mijn borsten zijn écht”
- Véronique De Cack: “Sébastien is de man in mijn leven”
- Maxima en Willem-Alexander dolgelukkig met dochtertje
- Kevin Federline wordt vader
- Dennis Black Magic in de problemen
- Els De Schepper vindt zichzelf
- Ingeborg geeft licht
- Nicole en Hugo: “zo gelukkig zijn we samen!”
- Lindsey Lohan rijdt in de struiken
- Danny Mommens: “ik ben clean”
- Els Pynnoo: “ik ben zo content met mijn beestjes”
- Michaël Jackson failliet?
- Herr Seele heeft driehoeksverhouding
- Liz Taylor trouwt

Vul zelf maar aan… ook andere nieuwscategorieën zijn van toepassing:
- Pakistan brandt
- Justine Henin staat op één
- Justine Henin heeft koortsblazen
- ...

Wederom Blonte Carré, glamourqueen en boekskesverslaafde

1 reacties:

  1. Anoniem zei

    Justine koortsblazen? bah nee gij, zij heeft alleen zulke kleine tetjes.

    conchitta  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.