Changement

Ons aller bloggastvrouw bevindt zich na de winterslaap in blokperiode.

Groot was telkens mijn teleurstelling dat er geen nieuwe berichtjes
meer werden gepost. Maar Jonkvrouwe Xaro, gekenmerkt door mondigheid
en assertiviteit, gooide de bal terug. "Wil jij de blog niet
overnemen? Voor even"

In select gezelschap vind ik het helemaal niet erg om mij te
profileren als the noise of Europe. Maar virtueel en digitaal?
Waarover moet ik schrijven?
Er gebeurt genoeg in mijn leven, daar niet van, maar wie heeft daar
zaken mee? Hoe raar het mag overkomen, ik ben daar nogal schuchter voor. Daaruit moet ik ook concluderen dat bloggen echt niet simpel is.

Gelukkig is Tim ook bereid om er een duo-presentatie van te maken.
Mijn respect voor Xaro groeit alleen maar. Ze hielp ons al op weg en
gaf de zoekwoorden waarmee mensen op deze blog terechtkwamen. Check
this:

- "Dit is mijn wens" de kleine zeemeermin
- Tania Dexters wordt geneukt
- Heb ik een diploma nodig om een tearoom te openen?
- Geile jappen
- Michel follet
- Gitaar spelen met acrylnagels
- Loskomende tanden koffie
- Meisjes gezocht eroswing

Onvoorstelbaar toch? Om het met de woorden van een wijze man te
zeggen: "in wa veur ne weireld leevn waa nau toech" (Swa Backeljau)

Wie wil mag met bovenstaande termen een gedicht maken, een operette,
een Gesamtkunstwerk...

In ieder geval houden we u samen verder op de hoogte met verse
roddels, nieuwe leugens, bakken onzin en gezever. U leest toch mee? U
post toch ook een comment?

De Blonte Carré (de enige echte)

2 reacties:

  1. Anoniem zei

    Ammehoela! Deze studio54 wordt eindelijk... eindelijk een groepsgebeuren.

    Konijnenstaarten opgeplakt, buigen voor al dat publiek en elke dag bloggen: in hoofde van het voltallige publiek zeg ik: "Meer van dat" en wie weet winnen jullie volgend jaar vette prijzen op het Belgische Blog Concours.  

  2. Xaro zei

    Van een self fulfilling prophecy gesproken: lief, maar lief!  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.