Lore, de zon.

Wie veroorzaakt kanker maar maakt mij gelukkig? Wie doet het poolijs smelten en mijn schouders ontspannen? Wie werd aanbeden door Maya's en Egyptenaren en scheef bekeken door mensen met huidtype 1? Wie geeft u het gevoel dat God u een dikke knuffel geeft?

That's right, de zon. I luuuurrve de zon. Did y'all know that?
Na een zielig telefoontje zondagmiddag over dat ik nog zò veel moest werken en ook nooit eens van het goede weer kan profiteren en toch pas weer buiten ging komen als het beste van de dag al gepasseerd was, hebben mijn ouders mij uitgelaten in Drongen. Ja, in Drongen. Ik heb langs de Leie gewandeld. En mensen, wat was dat zalig! Na een paar uur zon op mijn muil en groen om naar te kijken was ik een ander mens. En na het nuttigen van nog twee glazen wijn en een bord vurrukkeluk versche vruchten uit de zee, wist ik niet meer waar ik me in godsnaam zo druk over had gemaakt. Helemaal niks, zo is gebleken.
Vantijds eens foert zeggen: het verlengt uw leven met minstens een jaar. Darn right, it does!

1 reacties:

  1. Anoniem zei

    Wie veroorzaakt kanker maar maakt mij gelukkig?

    - saffen
    - alcool
    - frieten
    - chips
    - ...  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.