Hello there, pjoekelpop!

Wie denkt dat werkzoekenden niks anders te doen hebben dan een beetje bloggen, zit er volledig naast. Mijn deadline om werk gevonden te hebben ligt nog altijd op 1 september, en dat gedaan krijgen vraagt tijd. En me zoveel mogelijk amuseren vòòr die datum vraagt ook al tijd. Maar dat lukt aardig. Af en toe moogt ge jaloers zijn op een werkzoekende.
Pukkelpop dus. Ik ben natuurlijk al een week terug: het stof is van me afgespoeld, mijn stem is al min of meer terug, mijn valling is over zijn hoogtepunt heen en al mijn kleren zijn gewassen. Is het nog de moeite om er een post aan te wijden? Ja natuurlijk!
Over de muziek heb ik weinig te vertellen dat nog niet in de gazet gestaan heeft, behalve dat Arsenal overdag programmeren een geniale zet was. Ge moogt er allemaal mee lachen, maar ik had kiekenvel bij 30°C. En ik was niet de enige. Wat niet in de gazet stond: dat een trekrugzak echt wel handig is op festivals. In ieder geval handiger dan een valies op wieltjes. Tien liter drank voorttrekken over een wei: niet praktisch. En ook dat hoogtepunten niet alleen van de muziek afhangen. Mijn vriendjes hebben mij weer zo trots gemaakt. Iemand die 6 keer in 1 zin 'fuck' kan zeggen, die moet je toch gewoon graag zien? En met iemand die zich perfect kan inleven in iemand die 5 dagen geconstipeerd is geweest, komt iedereen toch graag buiten? En dan was er nog Ons Groot Wetenschapswonder die haar Golden Shower - wodka steevast vergeleek met 'pis van een diabeticus'. Mijn vriendjes veroordelen mij niet als ik de slappe lach krijg bij het zien van een colonne rolstoelen die over een festivalweide hobbelt. Zij weten dat ik het gevoel voor humor van een 3-jarige heb en dat ik dat niet slecht bedoel. En dat het een mirakel was dat het drie dagen droog gebleven is, dat stond ook niet in de gazet. Terwijl dat toch net de magic of it all was. Back to basics is plezant. Principes zijn overbodig. Buiten dansen is veel leuker dan binnen dansen. Ik ben 20. Junk food is niet mijn ding.
Enfin, Pukkelpop was een hoogtepunt van drie dagen. En het was volle maan. Zalige zomer.

6 reacties:

  1. Anoniem zei

    Het was inderdaad bère!
    Trouwens het was wel Golden Shower LIGHT - vodka, vandaar de diabetes.
    Metaal rules!
    Valere  

  2. Rostinne zei

    Super, na een week van dode hersencellen toch pjoekel zo gevat kunnen weergeven...! Ene, ik was maar 4 dagen geconstipeerd, bij het ruiken van mijn stal was het een waar geur-, kleur- en jawel... geluidsspektakel!Een echte aanrader, pjoekel-fatcamp, na 4 dagen, plots in 10 minuten 3 kilo kwijt, wie doet het mij na!

    In ieder geval, you go to hell...  

  3. Xaro zei

    Great, dan kan je dat volgende keer nog eens imiteren!
    Metaal rules zo totaal niet!  

  4. Anoniem zei

    De enige programmatie die ik een geniale zet had gevonden, was Arsenal op een podium met een gat erin en een strop rond hun nek.

    Programmatie dat? Weetikveel.  

  5. Xaro zei

    Oh! Zo grof! Jij durft.  

  6. Anoniem zei

    klein agro-probleem? Ik zou mezelf es een lief zoeken.
    Valere  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.