(geen) TV-Studio

Op 11 juli hebben we de TV naar de onderwereldse duisternis van de StudioKelder verhuisd, voor een feestje. Twee weken later besefte ik dat hij daar nog altijd stond, en dat hij daar eigenlijk wel goed staat. We zijn een maand verder en hij staat er nog. Onze living is groter, er komt meer licht binnen en ik heb hem nog geen seconde gemist. Vreemd? Neen.
Maar nu mis ik hem wel. Het is zondagavond en het is hier stil want ik ben alleen in De Studio en ik heb hier nog ergens een DVD van Arrested Development (seizoen 2) liggen die ik wou uitkijken maar nu vind ik die niet en het internet ben ik nu even helemaal beu. Drama? Drama.

2 reacties:

  1. Anoniem zei

    Gebrek aan drama zal je bedoelen :-)

    Moest jij trouwens nergens op een wei gaan liggen, niet zozeer het gras dan wel concerten verterend?  

  2. Xaro zei

    Donderdag, Jim. Geduld, dra ben ik weg.  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.