Fit en gezond

Vandaag is rood, dus ik ga straks een witte rok aantrekken en muurklimmen, paardrijden, salsadansen en een paar radslagen op straat doen. 
Eerst nog even dit:
But you won't have much lessons like that, anyway.
You can use the blackboard for this exercise, or eventually an overheadprojector.
Kritiek geven is altijd gemakkelijk als je aan de andere kant staat en mijn Engels is ook niet meer wat het geweest is, maar de fouten hierboven zijn dus gemaakt door de persoon die ons moet evalueren als leerkracht Engels. Ik word daar een beetje ambetant van. Er zijn nog wel dingen waar ik een beetje ambetant van word, zoals mensen die 'zich er moeilijk in kunnen vinden' als een bestandje van plaats verandert op de computer. Omdat ze dan op iets anders moeten klikken. En we zijn dat al zo lang gewend. Fjieoew. 
Mijn humeur wil nooit mee op de maandelijkse sportdag. 

5 reacties:

  1. Anoniem zei

    Don't be such a criticaster. It's a truth that stands like a cow: you have to keep the church in the middle and when the monkey comes out of the sleeve, you will see that we all have to pour some water in the wine: il faut couper la poire en deux!  

  2. Anoniem zei

    Yesyesyes, and when little point comes to little pale, you won't have so much notes on your song.

    Mijn lerares Engels, vierde middelbaar, zei: "Take your agenda" of ook nog: "It's raining and I don't have my paraplui with me"
    En als commentaar op leerlingen zei ze: "Jij spreekt Engels als een Turk" Nou ja...
    Onderwijs, altijd grappig!  

  3. Anoniem zei

    Volgens mij is voor Sara ook rood de kleur van haar lippen, WANT: de freggel is van een yacht gevallen, in Turkije (allemaal in de serie he).

    Oké, het kan iedereen overkomen, maar de enen blijkbaar sneller dan de anderen.
    Anyhow: de trol is niet gezonken, maar door Sjiemon gered (denk aan Kleine Zeemeermin-toestanden: "dit is mijn wens, net als een mens, bij jou-hou te zij-hij")

    Dus: een bijna doodservaring rijker ligt Sjara op dek terug tot leven te komen, zeewier van heur appareil te pulken en wat blijkt??: haar bril is niet gezonken. Niét! Allez, da's geen telenovelle meer, dan pure Science Fiction! Awoert!  

  4. Xaro zei

    Jamaar, dat is waarschijnlijk gewoon de clou he: Seutige Saia haar lelijkheid zit in de beugel en de bril (heel symbolisch allemaal hoor), en die zijn zodanig intrinsiek aan haar persoonlijkheid dat die bril alleen via een chirurgische ingreep van Sara gescheiden kan worden. Een beetje zeewater geeft een zeemeermin geen benen, en Sara geen good hair day.
    Zo zit dat!  

  5. Anoniem zei

    maar toch: iel bizar allemaal.

    nog een ander vreemd fenomeen in vlaams soapland: alle vrouwen in thuis krijgen dezelfde haarkleur: donkerrood. rosa, haar zus (naam ontglipt me even), eva, marie, nog een andere zotte doze. raar allemaal. hebben ze maar één pot haarverf staan ofzo?  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.