Sjjiimon

Dus Sara zou grappig zijn. Omdat het 'erover' is. Uhuh. De seut is een mega-seut (what's up with the beugel, wat is daar nu seutig aan?), de homo is een überjeannet, de slechterik is zowaar Kurt Rogiers. En het hoeft allemaal niet te realistisch te zijn, er mogen vaseline-op-de-lens droombeeldjes en flash-backs in zitten. Ik vind het saai. Toegegeven, het is een ietsiepietsie entertainender dan Emma, waar ik ooit 2 minuten van gezien heb en al in een coma lag. 

Maaarrr don't let me be misunderstood: I love 'derover', in alles, en zeker op tv. Mijn slechte smaak is intussen wijd en zijd gekend en ik schaam me er al lang niet meer voor. Maar als ik aan een soap verslingerd moet raken, geef mij dan maar 'Martìn en Monita' op Vitaya. Dàt is er pas over. Bedoeld. Compleet politiek incorrect, lekker kleurrijk, ultra-dramatisch en heerlijk meta. Ze geven zelfs commentaar op hun eigen flashbacks. Eat that, Saia!
Zijn er trouwens nog mensen die de gelijkenis gezien hadden tussen pappie Hans en Patrick Van Gompel? Of tussen Sjiiimon en een Pierrot?

1 reacties:

  1. Anoniem zei

    Volgens mij IS Patrick Van Gompel de vader van Sara De Seut. Als er plots spanning in de aflevering komt, is hij direct ter plaatse om de rest van VTM-kijkend Vlaanderen op de hoogte te brengen. Af en toe zie je hem denkend in de lens kijken, zo van:
    "beste kijker, nog geen verandering in saaiheid dezer serie. Ik hou u op de hoogte als dit wel zo zou zijn, ik offer me namelijk in naam van de onderzoeksjournalistiek op voor jullie"
    Misschien komt er binnen 54 afleveringen schot in de zaak en krijgen de flat characters enige diepgang of nuancering. Ik weet het niet. Maar ik kijk wel, af en toe (geen teevee he).
    Bovendien heb ik me al afgevraagd hoe ze ten huize De Roose in godsnaam naar televisie kijken, het ding staat echt in een dode hoek... Wie weet wordt dat een nieuwsitem. VTM 4040: "het interieur van Seute Sara is gewijzigd. Dit was Patrick Van Gompel, VTM journaal, coulissen een paar gangen verder"  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.