Drets

Elke keer denk ik: nu zal het er wel mee gedaan zijn. Ik heb er al weer maanden niets meer over gehoord, fin de carrière is eindelijk gekomen. Je kan toch geen jaren net onder de oppervlakte van het BV-schap blijven spartelen, in al die jaren misschien 5 keer iets presteren dat het vermelden -volgens zeer bedenkelijke breinen- waard is en toch nog als het citeren waard beschouwd worden?

En dan komt hij TOCH weer bovendrijven. Ik sla een of ander lokaal reclameblad met hier en daar een 'artikel' in, open en he's staring right at me: Nicky Vankets vergaat niet. 


Een van die prestaties is wel de zalige costumerie in dit clipje, het moet gezegd.


3 reacties:

  1. Anoniem zei

    En hups, daar gaat mijn eetlust voor de komende uren.

    Nicky Vankots, bah...  

  2. Xaro zei

    Ik heb nochtans een foto uit zijn betere periode uitgekozen, hoor.  

  3. Unknown zei

    Hij heeft zelfs een Nissan Micra mogen "stylen". Nu kan iedereen ook nog rondrijden in een Nicky Van Kets, angstaanjagend!  


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.